vineri, 14 octombrie 2011

Jurnal. Kind of.

De cateva zile sunt foarte obosita. Indiferent cat timp dorm acasa sau la scoala, nu rezist sa stau treaza mai mult de 12. Azi e o exceptie, deja e 12 jumate si inca imi mai tin ochii deschisi. E o chestie.
De cateva zile sunt pur si simplu obsedata de melodia lu Guess who - sex. Adica nu, nu sunt obsedata, pur si simplu nu mi-o scot din cap. Si nici nu pot sa ascult vreo alta melodie, doar daca mi se pune pata sa mai exersez partea lu' Busta din Look at me now. Doar atunci. Sau la scoala cu Patricia.
Da, faza azi cu mine si Patricia. Ii venise chefu' sa danseze prin clasa, si ii era rusine. Asa ca ne-am dus sa dansam in baie. Si incepem noi sa dansam, ne bunfnea rasu, si ne frecam la un moment dat de perete la misto, si a fost amuzant.
Da, e ciudat ca ma cert mereu cu ea din porcarii, pentru ca numai din porcarii ne certam, dar nu putem sa ramanem certate, decat maxim cateva ore. Si da, stiu, gresesc mult fata de ea cu multe chestii, asta e. Imi pare rau. Si partea naspa e ca sunt mult mai seaca, mai rece, cu ea, cu toata lumea. Cred. Nu stiu. O fi de la oboseala totusi, altfel nu stiu cum sa explic "schimbarea" asta a mea. Ma rog.
Si maine ma trezesc la 8. Macar dorm cu 2 ore in plus. 2 ore bune. Nu ma mai trezesc la 5 jumate, 6. E bine. Iar aberez. Se stie la mine: cand mi-e somn, vorbesc intr-una. Despre orice chestie imi vine in minte, orice chestie minuscula, indiferent daca e musca care tocmai a trecut pe langa mine sau despre norii care se misca pe cer. Nu conteaza. Trebuie sa vorbesc, pentru ca altfel adorm. Sau scriu, mai ales cand sunt la scoala.
Si mai nou sunt o mare, foarte mare pacatoasa. Am intrebat-o azi pe profa' de religie, din cauza lu' Patricia, daca este un pacat sa avem pierce-uri sau tatuaje. La care se uita la mine, dupa la urechea mea, si imi spune: "Da, este un pacat. Nu este mare, dar este pacat." E bine ca nu e atenta ca profa' de engleza sa imi vada si tatuajul. Sau l-o fi vazut si a tacut din gura. Dar da, sunt o mare pacatoasa. Fumez, beau, am pierce-uri, tatuaje, ce mai am...? A, da. Si cel mai mare pacat, sau ma rog, aproximativ. Sa te... sa faci dragoste cu cineva, sau sex. Pentru ca noi suntem nascuti in pacat, dintr-un pacat. Ce pacatoasa sunt. Naspa frate.

[Stiu, blogul mai are si postari gen jurnal, dar pana la urma, tin minte ca am scris mai demult ca blogul meu o sa devina ca un jurnal si astea, deci nu stiu de ce v-ati supara. Nu va convine ca nu aberez despre fiecare parte a vietii in general? Nu cititi. Pana la urma, nu sunt obligata sa nu scriu ce vreau. So idgaf. Amin.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu