miercuri, 25 decembrie 2013

Aproape 2014.

Stii? Este amuzant cum timpul isi bate joc de noi si ne fraiereste. Pe noi toti. Nu este corect ca anul sa se termine aici, parca... parca ar fi mai frumos daca ar mai continua anul acesta. Nu, n-am dreptate. Mi-e frica de viitor, asta e singurul motiv pentru care nu vreau sa treaca anul, ironia este ca d-abia astept sa vad ce-mi aduce acesta. E o relatie de iubire-ura in privinta viitorului. Nu-mi vine sa cred ca aberez despre timp si viitor la ora asta!

Hai sa trecem la lucruri mai importante.

Ok, mai sunt cateva zile iar 2014 ne intampina. Spune-mi si mie, acum esti multumit/a cand te uiti in oglinda? Cand te intreaba lumea ce ai realizat anul acesta? Cand, la inceputul anului ai promis ca o sa te schimbi? Esti fericit/a de persoana care ai devenit? Gandeste-te ca viata merge inainte, iar o a doua sansa nu ti se va putea oferi niciodata. Lucrurile spuse raman spuse, actiunile facute raman facute, iar greselile... Pff! De cate ori ai gresit anul asta? De cate ori ai facut ceva si ai zis ca este ultima oara cand o faci, desi, evident, ai repetat-o in nenumarate randuri? De cate ori trebuie sa gresesti ca sa iti dai seama de greseala facuta?

Oricine citeste acest post, ca nu pot sa ii zic articol, vreau sa-si puna sincer intrebarile acestea, si la fel de sincer sa vi le raspundeti. Nici eu nu sunt multumita de mine, daca va ajuta cu ceva, dar... Nu stiu. Sper sa va ajute, sau macar sa va faca sa va ganditi la asta.

Un Craciun Fericit mai intarziat va urez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu