marți, 22 noiembrie 2011

Cafea.

Ciudata zi, foarte ciudata. Azi dimineata m-am trezit cu greu, mi-am indreptat parul repede, m-am machiat si am plecat la scoala. In metrou mai aveam putin si dormeam, in picioare. Intr-un final ajung la liceu fara cafea, grabita, si am ajuns inaintea profului. Inca nu-mi vine sa cred ca la 7 jumate am ajuns la liceu inaintea profului. Trecem peste. La astea 2 ore de romana n-am adormit, nici macar n-am atipit, si nici n-am avut cafea cu mine, cafeaua mi-a luat-o o colega la a doua ora. Ciudat. Oricum, plictisitoare zi. Ce e mai naspa e ca m-am simtit de cacat, dar pe la ultima ora... Dintr-o stare chill si ok, am ajuns sa ma simt super naspa. Genial. Cand ma intorceam spre casa, cand eram in metrou imi curgeau lacrimile. Nu stiu de ce.
Dupa, cand am iesit de la metrou si asteptam masina, ma uitam in gol, atenta la gandurile mele, dar neatenta la tot ce era in jurul meu. Dupa ceva timp am realizat ca totul in jurul meu era alb-negru, nu mai era culoare. M-am speriat. Am inchis ochii, si usor, culoarea a revenit.
Simt ca e totul sec. Simt ca nu mai am nici-un rost. Nu-mi inteleg rostul pana la urma. Vreau... Vreau ceva. Ceva care sa ma readuca la viata. Deja ma afund in ganduri, plictiseala, ratacire. Vreau sa simt ca traiesc, vreau ceva tare ca sa simt ca traiesc. Nu, nu vreau sa ma duc la vreo petrecere si sa ma imbat, nu asa simt ca traiesc. Vreau ceva dar nu stiu ce. As vrea sa citesc mintile oamenilor, asta ar fi ceva foarte amuzant, si chiar m-ar trezi la viata. Pentru moment. Dar da. Vreau ceva care sa ma trezeasca din amorteala asta continua. Poate dupa ce vin de la munte n-o sa mai fiu asa.
Ma duc sa imi termin cafeaua, mai stau putin cu mama, si dupa ma duc la singura persoana care ma poate face sa ma simt mai bine.

2 comentarii:

  1. Tare postarea, dar sper din suflet sa gasesti ceea ce cauti. Sunt sigura ca atunci cand te vei intoarce de la munte te vei simti mai bine, fiindca te va incarca cu multa energie pozitiva. Bucura-te de munte cat poti tu de mult. Miss you! :*

    RăspundețiȘtergere