marți, 15 noiembrie 2011

Viata merge inainte.

Oamenilor le place sa sufere. Am observat asta la aproape toata lumea, inclusiv la mine. Oamenii se gandesc ca e mai bine sa sufere decat sa mearga mai departe in viata, oamenilor le convine sa planga si sa se simta ca ultimul cacat chiar daca au toata viata inainte si nu se opreste aici, le place sa sufere, ca sa simta ca traiasca. Oamenii sunt masochisti. Si sentimentele si inima sunt cele mai bune are ale acestor persoane. Mai sunt si tipul de persoane care le place sa raneasca lumea. Si e asa placut cand vezi ca cineva atarna de tine, e dependent de tine, te vreau numai pentru el/ea, si tu sa fii ceva gen: "Pana la urma fac ce vreau. Ce te bagi tu? Oricum nu conteaza ce fac eu." E amuzant sa vezi cand cineva sufera din cauza ta, mai ales daca nu ai constiinta, o faci doar din pura placere.
Dar totusi, de ce sufera atat lumea? Frate, pana la urma o viata avem de trait. Stam acum si suferim toata viata pentru ce se intampla in trecut? Pentru ca d-asta suferim, din cauza trecutului. In loc sa ne vedem de viata noastra noi stam si suferim. Dar de ce ma mira? Si eu am momentele mele in care stau si imi amintesc si incep sa plang, dar pana la urma realizez ca nu e sfarsitul lumii, si am o viata de trait inainte. Nu merita sa suferim o viata intreaga si sa nu ne bucuram de orice lucru care ni se ofera. Nu merita sa stam si sa ne plangem de mila intr-o lume in care oamenii sunt egoisti si se gandesc doar la ei. Nu merita sa ne oprim in loc in timp ce viata merge inainte...

Un comentariu: