joi, 1 septembrie 2011

Toamna.

A venit toamna. Mie sincer imi pare bine. Nu mai suport caldura, nu mai suport multe. Ma uit pe facebook si vad la toti: "A venit toamna, nu-mi convine, vreau vara inapoi!" si tot felul de postari asemanatoare. Dar ce aveti fratilor? Cum vine vara asa si pleaca. Si vine scoala. Asta e.
Pana mea, n-am nici pic de inspiratie sa scriu ceva. Deci asa ca iar o sa aberez asa aiureeea. O sa scriu unele lucruri ce ar trebui sa le fac, totusi, pentru ca inca n-am avut chef, sau am fost prea aeriana sa le fac.
Trebuie sa-mi fac lista aia totusi, sa vad ce-mi trebuie pentru la scoala, ca sa ma duc cu Razvan sa cumpar.
Trebuie sa ma duc cu Elena sa-mi cumpar de imbracat. De fapt intai trebuie sa vorbesc cu ea. Probabil o sa o sun diseara.
Trebuie sa-mi fac curat si in birou.
Teoretic intr-o saptamana ar trebui sa citesc vreo 7 carti pentru la romana, plus alea la franceza (?). Maxim asta. Eu citesc despre vampiri and stuff, nu despre ce imi da proful de romana.
In rest nu stiu...
Aaa, ba da. Azi fac 4 luni cu Razvan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu