vineri, 23 septembrie 2011

O singura persoana...

E atat de simplu de pierdut increderea, de a-l pierde pe cel de langa tine, de a pierde tot.
Pentru unele persoane, un anumit "cineva", ori un "el", ori o "ea", e motivul perntru a fi fericite, de a fi euforice, de a ajunge in rai, atunci cand sunt cu "cineva"-ul respectiv.
Este ciudat ca acest lucru se aplica si pentru mine. Nu mi-as fi putut imagina ca o sa ajung as fiu asa. Sa ma schimb atat pentru o persoana, sa iert si sa trec peste lucruri pe care le credeam de neiertat, si pe care ziceam ca nu o sa le ieri la persoana cu care voi fi. Dar uite ca le-am iertat si am acceptat unele lucruri pe care nu ar fi trebuit sa le accept. De ce?
De ce am pus atata suflet intr-un timp atat de scurt? De ce nu pot rezista o zi fara sa-l vad, sa-l sarut, sa-l privesc in ochi si sa-i zambesc? De ce atunci cand sunt cu el sunt fericita? De ce? Imi trec atat de multe intrebari in cap, la care nu le gasesc raspunsuri...
Doar cand ma gandesc la el imi bate inima mai tare, incep sa zambesc ca o proasta, cand ii vad numarul pe ecranul telefonului parca simt cum toti fluturii din burta o iau la goana in tot corpul meu, iar atunci cand il vad, il iau in brate, il sarut, totul in jurul meu dispare si ramanem doar noi doi. Noi doi. Doua persoane care suntem atat de diferite, dar totusi atat de asemanatoare. Doua persoane care... Doua persoane.
Si acum zambesc ca o proasta pentru ca ma gandesc la el, ma gandesc ca, intr-un fel sau altul, e al meu. Pe mine ma face fericita in fiecare zi, in mod inconstient. El nu realizeaza cat inseamna pentru mine, ce efect are asupra mea, cum ma simt cand sunt cu el.
Intr-o perioada credeam ca o sa fie ceva de moment, ceva temporar. Trec cateva zile, trece o saptamana, trec doua, vad ca nu-mi trece starea de bine, de fericire... E ciudat. E singurul baiat cu care ma simt "eu" cu adevarat in prezenta lui, singurul baiat pentru care simt ceea ce simt, singurul baiat pentru care chiar sunt in stare sa fac multe. As vrea sa fie asa in fiecare zi. Sa stau cu el, sa-l iau in brate, sa-l simt langa mine. E singura persoana cu care as sta non-stop si nu m-as satura de ea. Nu stiu. As sta langa el incontinuu fara sa ma plictisesc.

"Pentru o lume intreaga esti un simplu om, dar pentru un om insemni o lume intreaga..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu