miercuri, 1 septembrie 2010

Prima zi de toamna.

A fost dragut. Tot. Toata vacanta, tot timpul pierdut afara, noptile albe, momentele petrecute in vara asta. Desi la majoritatea nu ma asteptam.
Ma rog, a fost dragut. Asta a fost cea mai geniala vara de care am avut parte pana acum. Am strans multe amintiri vara asta, si poate ziceam pana acum ca vreau sa uit aia, vreau sa uit pe cealalta [de obicei lucruri pe care leam facut la betii], dar nu vreau sa uit nimic din ce am facut vara asta. De multe persoane mam apropiat, de altele mam departat. Unele ma accepta asa si le convine modul in care sunt, altele au inceput sa ma urasca. Problema lor.
Vara asta ma maturizat. Ma facut sa gandesc intrun mod in care nu gandeam inainte. Am facut multe bune, multe rele. Asta e.
Prima zi de toamna a fost... Draguta. Poate ca da, imi place si vremea, mai racoare dar cu soarele pe cer. Si cel mai frumos e atunci cand e racoare dar are cine sa te incalzeasca, are cine sa te ia in brate. Nu spun mai multe.
Sincer nu ma deranjeaza ca a venit toamna, mie una chiar imi convine. Si trec a 10-a. A trecut repede timpul. Oare la anu, pe timpul asta, o sa gandesc la fel ca acum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu