duminică, 26 septembrie 2010

Lista.

Nu cred ca ii pasa cuiva ce am eu de facut anul asta, sau cel putin ce mi-as dori sa fac... Dar am cam trebuit sa fac o lista, si ma gandesc ce ar fi bine sa fac.

1. Sa-mi las paru sa creasca.
2. Sa nu-mi mai dau pirsuri.
3. Sa nu adun 20 de absente, altfel parintii la scoala.
4. Sa nu ma mai indragostesc aiurea.
5. Sa ma distrez.
6. Sa nu ma mai vopsesc.
7. Sa ma tin de scoala.
8. Sa fiu aproape de unele persoane cand au nevoie de mine.
9. Sa mai scriu la carte.
10. Sa iubesc.

Bun, acum ca mi-am facut lista, sau cel putin o mica parte din ea, o foarte mica parte, o sa incerc sa si indeplinesc lucrurile care sunt acolo, desi o sa fie foarte greu, mai ales ca unele sunt aproape imposibile... Dar si imposibilul e posibil, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu