joi, 30 septembrie 2010

Pentru Patty.

Nu stiu cum sa incep postul asta, dar ma rog.

Imi pare rau. Imi pare rau pentru tot ce tiam gresit. Imi pare rau ca din cauza mea teai certat azi cu maicata. Stiu, sunt de vina. Si imi pare rau.

Stiu ca nu neam certat, sau lucruri asemanatoare, dar mai bine iti zic in scris decat sa iti zic face-to-face, ca altfel incep sa plang. Frate, te iubesc. Fiindca noi suntem doua proaste care sunt la fel, desi suntem doua personalitati complet diferite. Desi suntem diferite la exterior, avem stilurile noastre, practic in interior suntem la fel. Noi suntem nebunele care beau tequila in prima zi de scoala, care rad incontinuu pana ne vine rau, care stau dupa jaluzele. Pur si simplu nu stiu ce sa zic. Vreau sa iti multumesc mult pentru tot ce ai facut pentru mine, si nu ma refer la azi, ieri, saptamana trecuta sau asa. Ma refer la tot ce ai facut pentru mine. Si cel mai important, iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt.

Suntem atat de diferite dar atat de asemanatoare...


Te iubesc! <3




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu