vineri, 12 noiembrie 2010

Karma + Aberatii partea a doua.

Cause what goes around, comes around.

What goes up, must come down.


[Alicia Keys - Karma]


Care dintre voi ati auzit de karma? Care stiti ce inseamna? Care crede in ea?

Karma este un fel de forta care fac lucrurile sa se intoarca la tine oarecum. Gen, inseli pe cineva, dar o data si o data tot o sa te insele si cineva pe tine. Gen, se intoarce roata.


Melodia cu care am inceput postul este absolut genial, si este vorba despre Alicia Keys care isi astepta iubitul la 3 dimineata singura in casa, si de care s-a despartit, dar dupa aceea, tipul se intoarce la ea. Dupa atata suferinta pe care o duce Alicia, se intoarce roata si el sufera. Asta e karma.


Acum sa aberam. Aberatiile mele. Care sunt speciale. Pentru ca sunt ale mele. [Asa spune Irina.]

Mam saturat de lume, in general. Toate pizdele de 12, 13 ani fumeaza si se drogheaza pentru a parea si ele "cool". Bai fetitelor. Bagativa dracu mintea la cap. Va sta gandul numai la droguri si baieti. Ma intreb, daca generatia noastra e cum e, oare generatie viitoare, cand o sa fim noi parinti, in ce hal o ajunge? Nu stiti cat de mult pot sa apreciez o fata/ un baiat in ziua de azi care nu fumeaza, care nu se drogheaza, care e cuminte. Fiindca ma regasesc in ei. Fiindca o data eram si eu asa.

Whateva'. Mie rau. Miam facut o tigara, miam rulato, am fumato, si acum mie somn de numai pot.

Ne mai auzim. Pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu