joi, 9 decembrie 2010

Inceputuri.

Acum cateva zile am citit blogul meu de la inceput pana in momentul de fata. Si am stat, am zambit si ma gandeam cum eram, cum ma comportam, cum vorbeam. A fost placut sa stau si sa citesc. Si acum pot sa zic ca acea Mari e mirobolanta, dar lipseste cu desavarsire.
Pot sa zic ca mam schimbat. Modul de gandire, comportamentul, infatisarea, starea de spirit. Tot. Acea Mari a disparut. Dar numi pare rau.
Am iubit, am fost iubita, am ranit, am fost ranita, am dezamagit multa lume, multa lume ma dezamagit, am avut incredere, altii au avut incredere in mine, am cunoscut persoane noi, persoane care mau influentat, am plans, am ras, am fost fericita, am fost trista, am avut crize de ras, am avut depresii. Lista poate continua. Si nu regret nici un lucru pe care lam facut. Daca am regreta anumite lucruri nu neam mai bucura de viata. Adica, poate sunt unele lucruri pe care ar trebui sa le regret, dar nu. Fiecare lucru bun sau rau e o invatatura de minte pana la urma. Invatam din tot ce putem, din tot ce ne ofera viata.
Ideea e ca mam maturizat. Am invatat din tot ce am putut, din greselile mele, din greselile altora, am invatat din tot ce am putut. Stiu ca de multe ori am gresit, stiu ca sunt inca incapatanata si nu vreau sa accept unele lucruri decat pana cand mi se intampla. Si stiu ca ar fi trebuit sa fiu altfel. Dar asta sunt eu. Sunt inca o copila. Sufletul meu este inca un copil, desi a trecut prin atatea. Fiecare dintre noi este inca un copil, desi nu vrem sa recunoastem, nu ne dam seama sau nu vrem sa aratam asta. Dar suntem cu totii niste copii.
Asta este un post sec, mia venit ideea adineauri, cand fumam afara o tigara. Pur si simplu stateam si ma gandeam, si am zis: "hai sa scriu ceva nou pe blog, fiindca nu am mai scris de mult si mie dor sa scriu." Si asta fac. Imi place sa scriu. Asta sunt eu. Imi place sa ma asculte lumea. Imi place sa ascult lumea. Fiindca pe unii ii pot ajuta, cu un sfat, cu un cuvant, poate ii pot ajuta.
Multumesc celor care mau sfatuit, au fost alaturi de mine si mau sustinut. Multumesc celor care mau ranit si care mau dezamagit, pentru ca am avut multe de invatat. Multumesc tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu