joi, 22 aprilie 2010

Profita de orice

Mereu am fost invatata ca trebuie sa fiu multumita de ceea ce am. Cand eram mica nu intelegeam de ce. De ce nu ar trebui sa ceri mai mult de la viata?
Dar ajungand la varsta pe care o am realizez ca de fapt trebuie sa te bucuri de ce ai. Nu neaparat sa nu ceri mai multe, dar daca tu vrei tot mai multe lucruri, nu realizezi ce ai langa tine.
De exemplu: Ai prieteni buni langa tine, dar tu vrei sa fii cel mai popular/a din liceu. Incepi sa te imprietenesti cu toti, esti popular/a, dar iti uiti prietenii adevarati, si uiti de unde vii.
Sau, ai un prieten dragut, care chiar tine la tine, dar tu de fapt te folosesti de el. Pentru varii motive. Si nu vezi de fapt cine e el de fapt. Sau invers. Asta pentru baieti.
Am ajuns sa ma bucur de fiecare cuvant frumos adresat, fiecare cadou facut de prietenii care tin la mine, de prietenii care imi dau sfaturi, ma asculta cand am nevoie, de fiecare imbratisare primita, de fiecare sarut, de toate lucrurile marunte, dar care ne infrumuseteaza viata.
Trebuie sa fim atenti la ceea ce avem, daca nu vrem sa pierdem totul...
Va iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu