marți, 13 aprilie 2010

Fata care are...

Fata care are pantalonii rosii...

Fata care are pirs in limba...

Fata care are multe pirsuri...

Fata care are parul roz...

Fata care e rockerita...

Fata care e emo...

Multi ma cunosteau dupa aceste denumiri. Dar oare cat de multi ma cunosc cu adevarat?

Adica bun, am facut multe lucruri, pentru care oamenii ma cred... ciudata? Da, ar fi un cuvant destul de potrivit... Chiar conteaza cum arat? Cati cercei am in ureche? Ce fel de par am? In ce fel ma imbrac? Ce muzica ascult? Chiar conteaza chestiile astea? Pentru mine mie indiferent. Stiu care imi sunt prietenii adevarati, si stiu ca ma pot baza mereu pe ei. Si baieti si fete. Daca ar trebui sa scriu aici o lista ar fi ceva de scris.

Ma asculta cand am ceva de zis, ma fac sa rad cand sunt trista, ma accepta pentru ceea ce sunt. Vreau sa va multumesc prin postul asta. Sincer, nu stiu ce mas face fara voi... Pana acum as fi innebunit sau ceva de genu...

Va iubesc. Pe toti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu