luni, 1 martie 2010

Viata e frumoasa. Cica.

Viata e frumoasa. Viata e frumoasa! VIATA E FRUMOASA!

In fiecare zi cand ma trezesc trebuie sami amintesc chestia asta. Da, e frumoasa, mai ales cand ai prietenii langa tine si te distrezi cu ei. Zilele astea nu ma recunosc. Sunt fragila, sensibila, nici nu stiu ce dracu am. Nu sunt o Drama Queen sa fac urat din orice. Dar ma doare inima. Nu ma doare tata, cum zicea o colega, ma doare inima. Ceva imi zice ca ar trebui sa renunt pentru cateva zile la masca. Nu stiu cum rezist fara ea. Parca mam schimbat. Vreau sami dispara starea de cacat.

Nu stiu cum o sa rezist. In 3 zile 6 teste. Si eu cum sunt distrusa din punct de vedere emotional, nu stiu cum o sa trec peste. Cred ca o sa las dracu messu si netu saptamana asta. Si dau dracu tot.

Deci, nu cred ca o sa vedeti post nou.

Pana saptamana viitoare.

Va iubesc. Pe toti.

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca si tie iti place blogul meu:)).Chiar daca este trist.La fel ca si tine,la fel ca multe alte persoane si eu am mai multa inspiratie atunci cand sunt trista.:) atunci ai cele mai multe idei.si totul se invarte in capul tau:-??
    >:D<

    RăspundețiȘtergere