joi, 11 martie 2010

Enigme...

Asta e a doua oara, sau ba nu, a treia oara cand ii zic Irinei ca o iubesc pe seara de azi. De doua ori din cauza ca ma sustine, si acum pentru ca mia dat idee ce sa postez.

Deci, eu nu inteleg. Nu inteleg de ce uneori lacrimile ne fac sa ne simtim atat de slabi, de neajutorati, iar alteori ne fac sa ne simtim atat de fericiti, euforici.

Nu inteleg de ce adolescentii din ziua de azi sunt atat de slabi. Si ce e mai rau e ca isi ineaca amarul in tigari, alcool, droguri si sex. De ce nu inteleg ca nu e bine ceea ce fac? Adica bun, va dau exemplu viu pe mine. Am fumat prima oara la 10 ani [ceo fi in capul vostru cand cititi asta ;))], si de atunci fumam ocazional, sau mai bine zis, gen, cel putin 2 tigari pe zi, si acum am ajuns sa detest tutunul. Iarba? Si dasta am incercat. Si ma gandeam ca te face sa vezi cine stie ce creaturi. Na mers. Alcool? Mda, am fost si beata. Si dupaia tot eu mam simtit rau... De sex nu zic ca nare rost. Nu inteleg cum unele fete de varsta de 12, 13 ani se fut doar din cauza ca se cred "tari". Ma rog, sunt corpurile lor, nu comentez.

Revenim. Chiar in postul pe care lam scris acum 2 sau 3 ore am zis ca lumea e facuta pentru cei puternici, dar daca tineretul din ziua de azi o tine tot asa, nu stiu unde o sa se ajunga.

Si gata. De 2 saptamani sunt foarte sensibila. Plang ca proasta. Nu stiu de ce. Ma rog. Sambata ii pun capat la toata emoneala asta. Sami bag pula daca nu imi schimb starea.

Va iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu