joi, 11 martie 2010

Nu stiu.

De ce cand totul e mai frumos se termina? Cand te simti si tu mai bine, se termina aluzia, totul revine la realitate. Realitatea gri cu care suntem obisnuiti... Cu care ne amagim in fiecare zi. Nu vreau sa intelegeti ca sa terminat o relatie dea mea sau ceva de genu, efectiv scriu despre lucruri in general. Cand este mai frumos, face "Puf!" si dispare. De ce? Nu stiu.

Cineva a zis mai demult ca viata e grea deoarece daca am sta toata ziua si nam face nimic nar mai exista suspans, nu ar mai fi nimic interesant de facut. Iar eu am ajuns la concluzia ca viata e facuta pentru cei care sunt puternici.

Deja incep sa filozofez, si deja devin prea matura. Urasc ca gandesc prea matur pentru varsta mea... Adica, uneori nam cu cine discuta. Toate fetele de varsta mea [ma rog, majoritatea] incearca sa fie cat mai slabe, cat mai frumoase, sa fumeze, ca dee.. e cool, si sa fie cu cel mai frumos baiat din scoala. Sau cel putin sa aibe un gagic bun. Pentru ele conteaza doar infatisarea, nu conteaza sufletul.

Nu pot sa zic ca eu nu vroiam un prieten dragut, frumos... Dar nu numai asta conteaza. Adica eu ma multumesc cu ce am. Si cred ca asta e cel mai important. Sincera sa fiu, mie numi place cum sunt. Dar celorlalti le place cum sunt, si asta ma face sa ma plac si eu.

Nu stiu daca are ceva logica, din tot ce am scris aici. Ma rog, aveam chef de scris.

Va iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu