marți, 26 iulie 2011

Vise.

Hal de vis ce am avut aveara. M-a si speriat, m-a si uimit.
Visasem ca eram gravida, dar nu stiam cu cine, efectiv am ramas gravida, si in cateva zile am nascut. Dar copilul nu era normal. La modul ca nu era.. uman. Copilul arata ca un copil normal de cativa ani, desi el avea doar un an. Si inca o chestie: I se detasa capul. Si mai tin minte ca atunci cand il nascusem, doctorul il scapase pe jos si ii cazuse si capul la copil. Poate pare amuzant, dar in ce mod am visat eu chestia asta, era foarte horror. Dupa asta vine partea amuzanta din vis: sa vezi un copil de 4-5 ani sa se plimbe cu scuterul, dar cand stii ca acel copil are doar o zi. Si il vezi alergand, si vorbind, si tipand, etc.
In vis eu eram disperata, vroiam ca acel copil sa moara, sa dispara, efectiv. Dupa tin minte ca venise copilul la mine si ma lua in brate, si eu eram singura persoana cu care se purta frumos, si ma lua in brate, ma pupa. In momentul acela m-am gandit numai la: "Nu pot frate sa-l omor, doar e copilul meu...". Si da, pana la urma m-am trezit si am ramas socata de ce am visat. Daca stie cineva ce dracu inseamna toata chestia asta, spuneti-mi si mie, sa nu raman proasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu