marți, 19 iulie 2011

Balta. Tantari. Racoare. Peste.

Pai, acum 2 zile am fost la balta, cu niste prieteni, cu Razvan si parintii lui. Ca sa povestesc cu mai multe detalii...
Ziua de vineri a fost una frumoasa, pentru ca am fost si in parc, ne-am dat pe topogane de copii, ne-am plimbat si ne-am uitat la "cascada", dupa ne-am dus si noi acasa, si am ajuns pe la 1. Noaptea. Noi la 2 jumate trebuia sa plecam la balta, adica eu si Razvan. Am stat noi, am facut baie, si intr-un final am plecat. Eu nu dormisem deloc toata ziua, ca ma trezisem la 12 jumate. Dupa, pe la 4 si un sfert, cam asa, am ajuns la balta. Era racoare, plus ca ne gandeam ca o sa si ploua. Dar noi am ramas. Eu am ramas cu singura fata care era cu noi, Mihaela, si baietii s-au dus sa pescuiasca. Intr-un final, a sosit si a doua masina, pe la vre-un 8. Au despachetat, am vorbit cu ei, si incepuse ploaia. La un moment dat ne-am gandit sa plecam, dar am ramas. Si bine am facut.
Toata ziua a fost racoare, nu a fost zapuseala care a fost in Bucuresti, si ne-am simtit cu totii bine. Seara, in drum spre casa, in masina atipeam asa, cateva secunde, pana cand soferul a pus frana brusca si m-a trezit calumea. Seara pe la un 11 am ajuns si eu acasa, si dupa am vorbit cu Patricia la telefon. Si am adormit si eu pe la un 12 si ceva, daca nu si mai tarziu. Dar a fost amuzant.
Ieri a venit si Alexa la mine, am tuns-o, am machiat-o, am aranjat-o ca a avut intalnirea bobocilor. Maine vine Patricia pe la mine. Deci da. Intr-un sfarsit simt si eu ca totusi e putin vacanta. Ca dupa ce stai in fiecare zi cu fratele tau ca domne, ai vacanta si acum poti, nu poti sa te mai relaxezi. Deci da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu