vineri, 17 iunie 2011

Vacanta de vara frate.

Vacanta. Ce dragut. Foarte dragut.
Un mod frumos de a-mi incepe vacanta mult asteptata: cearta cu mama. Mirooboolaaant!
In momentul de fata vreau sa ma duc intr-o casa, unde sa nu fie nimeni, sa ma ascund intr-un colt, cu un pachet de tigari, si sa raman acolo. Citeam adineauri ultimul post pe care l-am scris. Da, a durat prea mult fericirea, trebuia sa se intample ceva sa mi-o strice. Waa! Mi-e somn. Nu mai vreau sa ma gandesc. Vreau sa dorm. Adica nu vreau, dar trebuie. Adica si vreau, dar... Nu.
Au! Ma doare nasu. Mehm. Acum am observat ca pestii mei sunt bolnavi. Foarte draguut. Ma rog, am dat-o in altele.
Hmm... S-a terminat anul scolar. Atat de repede. Nici nu-mi vine sa cred. Ma rog, o sa vina si altu, si dupaia ultimu si am scapat de liceu. Dupa vine facultatea. Daca nu mor in 2012.
Chiar era prea frumos daca se intampla totul cum vroiam eu... Mda, era de fapt prea simplu. Dar trec eu si peste asta, de fapt, pot s-o fac si p-asta, pentru ca sunt puternica. Cred.
Ma rooog. Paa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu