joi, 23 iunie 2011

Idee noua.

Deci, ma gandeam...


Eu nu prea am inspiratie sa postez asa pe blog cate o chestie daia care sa va impresioneze si chestii, si ma gandeam sa fac blogul asta gen personal, cu ce fac eu, kind of un jurnal.
Asa, si acum o mica introducere fiindca niciodata nu mam prezentat.


Pentru cei care nu ma cunosc, ma cheama Mari, am 17 ani si ceva si sunt din Bucuresti. Alte detalii nu dau. O poza cu mine, inainte sa ma vopsesc:






Alte chestii nu stiu ce sa zic despre mine. Care sunteti curiosi, ma intrebati. Nu prea am chef sa scriu azi ceva despre ziua de azi, pentru ca 1. a fost foarte plictisitoare, si 2. vreau sa ma duc sa citesc. Deci ne auzim maine. Eventual. Pa.

P.S.: Nu va ganditi ca o sa scriu in fiecare zi pe blog, o sa scriu mai des, dar chestii marunte.

2 comentarii:

  1. Asa te vreau tipo trebe sa scri din cand in cand asa mai scapi de ganduri:))) cred eu:>

    RăspundețiȘtergere
  2. E chiar tare, tii un fel de jurnal on-line, in care impartasesti o parte din trairile tale si celorlalti. Tine-o tot asa. Te pup.

    RăspundețiȘtergere