miercuri, 11 august 2010

Trecut?

Ma uitam la pozele cu mine din trecut, acum 2 asu 3 ani. Pur si simplu nu cred. Numi vine sa cred. Cat am putut sa ma schimb. In seara asta tata mia spus ca mam schimbat enorm, ca nu mai are incredere in mine, ca ma crede in stare sa consum droguri. Doar din cauza curiozitatii.

Uneori ma gandesc, ma gandesc... Cum ar fi fost daca eu eram tot la fel de cuminte, tot la fel de... copila. Adica, e greu sa ma gandesc cum am putut sa fiu atat de cuminte... Atat de diferita. Nu pot sa cred ca acea copila care eram am devenit eu.

Atunci eram... Mica. Am crescut. Experientele prin care am trecut mau maturizat. Lumea din jurul meu ma maturizat. Dar totusi... As putea spune asta despre toata lumea. Dar... Eu... Eu nu ma recunosc. Gen, atunci eram... Eram. Adica, pur si simplu eram un copil. Si nu imi trecea prin cap ca o sa ajung vreodata asa. Nici in cele mai indepartate ganduri ale mele.

Ma rog, o data ce mam schimbat, nu mai pot da timpul inapoi pentru a creste diferit. Pentru a ma dezvolta altfel. Asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu