luni, 2 august 2010

Lucruri.

Sunt multe lucruri de care as avea nevoie in momentul asta. Lucruri care ma fac sa ma simt mai bine. O tigara, o imbratisare, o partida de ras, o plimbare lunga, iubire.

Iubire. Un cuvant frumos.

Nu, acum nu stau sa insir dezamagirile mele in dragoste, desi nu am ce dezamagiri sa scriu, deci stati linistiti. In primul rand am nevoie de iubirea prietenilor, o iubire de care sunt dependenta. Fara ea nu pot rezista. In al doilea rand am nevoie de iubirea mamei, care... Care ma dezamageste, dar pe care o dezamagesc si eu. Si imi pare rau de asta. Si in al treilea rand am nevoie de iubirea lui. A cui? Nu stiu a cui. A... lui. O data si o data o sa il gasesc. Un tip care ma merita si pe care il merit. Mai am de cautat totusi.

Post scurt. Lipsa de inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu