vineri, 23 iulie 2010

Miroase a ars?

Mii de cuvinte imi trec acum prin cap. Mii de ganduri. Mii de imagini.

Miroase a ars. Aaa, da. Miam pus oul sa se prajeasca, ce dragut. Ma duc sal fac si revin.

[Dupa 10 minute ma intorc si eu in sfarsit, cu stomacul plin.]

Unde am ramas? A, da.

Mii de lucruri pe care leam facut si mia parut rau ca leam facut. Mii de lucruri pe care le regret ca nu leam facut. Mii de zambete. Mii de lacrimi. Un ocean de lacrimi.

As vrea... As vrea multe, dar nimic. Un om bogat nu e cel care are cele mai mari averi, ci acela care are nevoie de cele mai putine. Vreau sa fiu un om bogat. Sa am multe amintiri. Sa rad, sa plang, sa imi amintesc cu drag de ele. Sa cunosc multa lume cu care sa pot sa vorbesc despre ceva fara sa se uite ciudat la mine. Vreau... Vreau. Conteaza ce? Pentru altii nu, pentru mine da.

A incercat vreodata cineva sa ma cunoasca cu adevarat? Sa vada cum sunt? Sunt maxim 3 persoane care ma cunosc cu adevarat. Care stiu despre trecutul, prezentul si viitorul meu. Sunt curioasa. Daca mar cunoaste lumea cu adevarat oare cu cati prieteni as ramane?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu