duminică, 11 iulie 2010

De ce le pasa?

Bun, nu intelegeti gresit postul asta. E doar pentru "prietenii" care pun eticheta imediat cum te vad, nu incearca sa te cunoasca, ci efectiv te eticheteaza imediat fara sa vorbeasca cu tine. Sau pentru prietenii care se dovedesc a nu fi prieteni. Nu dau detalii.

Te baga in seama, se uita urat la tine, bolborosesc ceva acolo, si daca nu le convine ceva incep sa te barfeasca si sa te faca in toate felurile. Nu-mi pasa.

Il\o cunosti, sunteti prieteni buni. Gata, ai facut o boacana se departeaza de tine. Si tot tu esti de vina. Nici asta nu-mi pasa.

Stiti ce? Nu-mi mai pasa de nimic. Fac ce vreau, bine sau rau, o sa realizez eu greselile mai incolo, cum am facut mereu, dar nu promit ca nu o sa mai fac asta. Pana la urma e treaba mea ce fac, si cei care conteaza sunt prietenii adevarati, care nu te lasa balta, mai ales cand ai nevoie de ei. Eu am incercat sa fiu cat mai ok si sa fiu cat mai de treaba, si stiu ca nu merita sa fiu asa cu toata lumea, dar dupaia tot naspa sunt. Asa ca mai bine fac ce vreau fara sa-mi pese de nimeni si de nimic. Sa vad atunci, e bine?

Whateva'...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu