luni, 10 decembrie 2012

Ar fi frumos...

Ar fi frumos sa nu ne mai certam din cacaturi, ci atunci cand ma vezi nervoasa sa imi zambesti si sa ma iei in brate soptindu-mi: "Gata scumpa mea, nu mai vorbi." si dupa sa ma saruti dulce, incet, sa simt cum pamantul de sub picioare imo fuge.
Ar fi frumos sa ne mai plimbam ca doi indragostiti in parc, sa zambim, sa ne simtim bine si sa nu imi dai drumul la mana.
Ar fi frumos sa stam in pat si sa ne uitam la un film, sa ma tii in brate si sa iti simt caldura corpului, sa ma simt protejata, sa te vad ca iti place sa stai cu mine.
Ar fi frumos sa gatim impreuna, sa te vad cum te implici, sa te vad concentrat, sa te vad cum te chinui sa faci un lucru, lasand-ul balta si cerandu-mi ajutorul, iar eu sa zambesc si sa te ajut cu mare drag.
Ar fi frumos ca uneori sa ma surprinzi luandu-ma in brate si sa ma ridici de la pamant, sa ma invarti. Ador lucrul asta.
Ar fi frumos ca dimineata, cand ma trezesc, sa simt miros de cafea in camera. Sa imi dai cafeaua si sa imi spui: "Buna dimineata iubito."
Ar fi frumos daca mi-ai arata ca iti place sa fii cu mine si ca ma iubesti, macar asa, cateodata.
Ar fi frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu