marți, 6 noiembrie 2012

M-am trezit...

Sentimentul de liniste si pace s-a asternut peste mine. E bine. E bine sa nu mai stau sa ma gandesc la toate lucrurile care n-au explicatie, la toate lucrurile care sunt de fapt banale. E bine sa nu ma mai agit pentru ceea ce merit, ci pur si simplu sa primesc. E bine sa nu mai plang. E bine sa ma gandesc la toate lucrurile bune pe care le am.

Nu credeam ca o sa mai fiu asa prea curand. Parca... parca o ceata s-a asternut peste mine, peste sufletul meu, peste ochii mei, si acea ceata nu ma lasa sa vad sau sa simt lucruri bune, erau doar seci, reci, si atat. Nu mai puteam sa ma bucur de fiecare lucru pe care viata il are de oferit. 

M-am trezit la realitate, iar intr-un final, vad si eu luminita de la capatul tunelului...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu