joi, 21 iunie 2012

Vise...?

De cand suntem mici visam la anumite lucruri. In special la viitor. Majoritatea fetelor viseaza ca intr-o buna zi, printul lor fermecat o sa vina la ele, incalecat pe un cal alb cu parul de matase, printul, blond cu ochi albastri, zambind fermecator, iar ele or sa se indragosteasca iremediabil la prima vedere, de la prima privire, prima atingere, si or sa traiasca cu el toata viata. Intre timp, ele au o slujba bine platita, cu care sa-si poata permite toate hainele in tendinte, farduri, parfumuri, plus o casa cu o gradina plina cu flori care mai de care mai colorate si parfumate, si piscina in spate care are si topogan. Cand vin acasa de la munca sa se puna pe un sezlong in constumul lor de baie, probabil ceva cu animal print, si sa le aduca servitoarea cocktail-ul lor preferat, in timp ce acel print despre care vorbeam mai devreme le unge cu crema autobronzanta.
Eh, ce viata. Eu de exemplu, nu visam la nimic din toate astea. Eu pur si simplu vroiam... Vroiam de mica sa ma descurc singura. Sa stiu ca nu depind de nimeni, sa stiu ca am libertatea pe care o vreau, sa stiu ca am pe cineva care sa il iubesc si sa ma iubeasca, si care sa fie cu mine la bine si la greu, si... Nu stiu. O slujba care sa imi placa? Mda, cam asa ceva. 
Nu pot sa spun ca eu, in momentul de fata, sunt nemultumita cu viata mea, este destul de buna, sunt linistita, sunt fericita, dar ca la orice persoana, mai sunt si suparari, si cazaturi, tot felul de obstacole pentru a fi mai puternic. In momentul de fata, singura "dorinta", sau mai bine zis, "vis" din copilarie care mi s-a si indeplinit, este acela de a gasit pe acel cineva cu care sa pot sa stau, si sa il iubesc, si sa ma iubeasca. E ciudat, ca atunci cand venea vorba de baieti, vroiam pe cineva care... cum sa zic eu... sa am siguranta zilei de maine, sa stiu ca ma pot baza pe relatie, sa stiu ca pot sa imi vad viitorul cu el, si uite ca mi s-a indeplinit visul. Stau cu un baiat care merita tot ce-i mai bun, il iubesc, ma iubeste si el pe mine, si ma indragostesc pe zi ce trece si mai mult de el, desi stau 24 din 24 cu el. Tot timpul. Nu pot sa dorm o noapte fara sa il iau in brate, sau fara sa il ating macar, si tot felul de lucruri de indragostita cu care as putea continua dar stiu ca vreau sa scriu despre altceva.
Asaa, deci. Chiar ma intreb cum o sa arate viata mea cam in... 5 ani. Liceu terminat, munca, facultate. Poate o sa am un loc de munca bun, unde sunt platita bine, poate o sa am casa mea de care sa am grija, poate chiar o sa fiu o mama tanara. Stau si ma gandesc ce-mi rezerva viitorul, dar nu vreau sa ma grabesc; vreau sa ma bucur de tot ce-mi ofera viata si sa fiu pregatita pentru tot ce o sa vina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu