joi, 1 decembrie 2011

Munte.

Am ajuns cu bine la munte. E geniala vremea, cer senin, nici macar un nor pe cer. Dar oboseala ma cam doboara, si foamea la fel. Eu care nu mananc deloc, decat asa, sa zic ca mananc, sa zic de doua ori pe ziua de azi ca mi-e foame? N-ai sa mai vezi asta, cel putin nu acasa. Zona este foarte frumoasa, imi aminteste de copilaria mea. Frunzele de culoare caramizie pe munte da o atmosfera minunata, caldura afara, persoana pe care o iubesc langa mine. Ce pot sa cer mai mult de atat?
Azi am fost intr-o mica expeditie pe munte, cetatea Poienari, 1480 de scari de urcat. Panica. Inima imi batea sa sara din piept, pana cand am zis ca nu mai pot si am luat o pauza. Am stat jos vreo 3-4 minute sa-mi revina pulsul, am facut poze, m-am catarat pe unde am putut si aia a fost.
Ma intreb ce o face Patricia, ca si ea a plecat tot azi cu prietena ei cea mai buna la munte. Fiecare si-a luat o mini-vacanta in timpul scolii.
Acum stau linistita la restaurant, fumez o tigara, beau suc, si ma relaxez dupa plimbarea de azi. Frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu