miercuri, 24 august 2011

Scoala.

Mai e putin si se apropie inceputul scolii. Vara aproape s-a dus, noi incepem un an nou scolar. Stiu ca sunt nebuna ca zic asta, dar mie chiar mi-e dor de scoala. Mi-e dor de colegi, de unii profesori, si de caterinca. Gen.
A 11-a. Clasa a 11-a. Eu nu realizez ca mai am 2 ani si dau Bac-ul. Meh. Da o sa-l iau. Sper. Cred. Oricum, pentru anul asta am mari planuri. In primul rand dupa anul nou o sa invat si pentru carnet. In al doilea rand, vreau sa ma tin calumea de scoala. Oricum de la 1 jumate cand o sa scap pana seara, noaptea, am tot timpul din lume sa stau cat vreau cu oricine vreau. Dar meh.
Nu stiu. Nu stiam ce sa scriu pe blog, pentru ca nu mai intrasem de mult.
Ah, vara asta a trecut repede. Si cu bune, si cu rele a fost geniala. A fost frumoasa, a fost de vis. Din cauza ca am stiut pe cine sa tin langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu