joi, 3 iunie 2010

Pe moment

Vreau o cafea. Cu lapte. Vreau o tigara. Vreau o imbratisare. Vreau un sarut. Vreau sa ies afara.

Astea sunt lucrurile pe care leam vrut in ultimele 5 secunde.

Mi sa spus ca ultimul post a facut pe unii sa planga. Sar putea ca in postul asta sa vars eu lacrimi. Asa ca daca nu vreti sa plangeti, don't read. Sau cel putin asa cred eu.

In primul rand, vreau sa spun ca o iubesc. Cu adevarat. Pe cine? Pe mama. Cred ca ea si fratimiu ar fi singurele persoane pentru care mias da viata. As renunta la orice pentru ea. As face orice numai ca sa o multumesc. Si totusi, eu continui sa fiu la fel, sa fiu la fel de neascultatoare, desi mia spus de multe ori ca trebuie sa ma schimb. Guess what? Nu sa schimbat nimic. Decat sentimentele mele. Acum stiu clar pe cine iubesc, cine imi sunt prieteni, cine merita si cine nu.

Tin minte ca o data am visat ca fratimiu era spanzurat in ciresul din curtea mea. Era o imagine oribila. In ziua aia am inceput sa plang cand mam trezit, si dupaia lam luat in brate pe fratimiu, lam pupat si nu mai vroiam sa ii dau drumul. Am avut grija toata ziua de el atunci. Miera teama sa nu pateasca ceva.

De ce ne atasam atat de mult de unele persoane? Probabil asta ne deosebeste de maimute. De fapt nu. Ceea ce ne deosebeste de maimute e ca avem constiinta, dreptul de a alege, gandim. Nu o sa mint. Am vrut de multe ori sa mor, am simtit de multe ori ca mam nascut degeaba, ca am fost o greseala. Dar dupaia imi apareau in minte mii si mii de imagini. Mama. Tata. Eu.

Numi vine sa cred ca am ajuns cum am ajuns. Nu... Nu ma mai recunosc. Pff. Dar toate lucrurile se intampla cu un scop. Probabil... Probabil e un scop si pentru mine. Dar mai greu in lumea asta. In unele momente chiar stau si aberez, multa vreme, despre ce as vrea sa devin, ce vreau sa fac in viata, cum ma vad peste cativa ani. Ma gandesc cum ar fi sa fiu eu ca mama, si ce sar intampla daca nu as fi o mama buna. Sau mai rau. Ca fiul sau fiica mea sa treaca prin ce am trecut si eu. Asta nu vreau sa se intample. Viata e oricum grea. De ce so ingreunez si eu?

Daca ma intreaba cineva peste 5 minute in postul asta no sami amintesc. Sigur. E un post scris pe moment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu