duminică, 1 ianuarie 2012

2012.

O Doamne, a trecut un an. Cu bune, cu rele, a trecut inca unul. Am avut persoane speciale langa mine anul asta, carora vreau sa le multumesc. Fara ele nu eram ceea ce sunt astazi. Acele peroane m-au format, chiar daca pe unele le-am pierdut. Asta e, viata merge inainte.
Cu bine, cu greu, am reusit sa trec anul cu zambetul pe buze, alaturi de niste persoane speciale, cu care m-am simtit foarte bine. Si cine s-ar fi gandit ca eu o sa fac o vizita bunicilor la 1 fara 20? Nu eu, in nici-un caz. Am ras, am plans, m-am bucurat, m-am suparat, am iubit, am urat. Ca in fiecare an.
Ce e mai special la anul acesta este ca m-am maturizat intr-un timp foarte scurt. Eu, fata care eram doar o copila, m-am schimbat enorm. Rad, glumesc, am crize de ras, dar percep lucrurile diferit. Oricum, azi a fost o zi speciala, ma rog, ieri, ca e trecut de 12. A fost ziua in care am inceput un an nou, si ziua in care fac 8 luni cu Razvan. Chiar daca e ceva mai putin "wow", pentru mine chiar e special. As putea sa stau toata noaptea sa vorbesc despre acest subiect, dar o sa imi las si subiecte de discutie pentru alte posturi.
Sper ca sa-mi iasa tot ce mi-am propus pe anul asta, pentru ca am o gramada de lucruri in minte. Si planuri. Si cate si mai cate. Pana la urma mai sunt 3 luni si 6 zile si vine majoratul meu. Cat de repede trece timpul... O Doamne!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu